Szata graficzna

poniedziałek, 28 maja 2012

No.69 Garbusek z podziękowaniem

Witam!
Dziś przedstawiam zrobioną kilka dni temu karteczkę z garbuskiem i podziękowaniem. Na pewnym forum jeden użytkownik wysłał mi zużyte karty doładowujące z plusa, na których widnieją polscy siatkarze (była taka seria, jeśli któraś z Was takie ma, to chętnie przygarnę :) ), a ja się mu odwdzięczyłam taką oto karteczką do której dorzuciłam instrukcję obsługi fiata 126p czyli popularnego maluszka :D Jacek kolekcjonuje takie rzeczy :)))
Oto ona:














Będąc na blogu Madzik zauważyłam, że dała karteczkę na wyzwanie, weszłam w link i pomyślałam, że może i moja karteczka się nada :) choć w otoczeniu takich perełek jakie tam zobaczyłam to aż mi mina rzednie ;) Więc zgłaszam ją na:


Pozdrawiam, Paulina :*

7 komentarzy:

  1. b. ciekawa praca;) zycze powodzenia w wyzwaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Iwonka, to jak? trzymamy za nasz Jarmolisie MOCNO kciuki w tym wyzwaniu????

      Usuń
    2. Kochane moje przydadzą się aczkolwiek moje prace to są ubogie w porównaniu z tymi, które tam startują ;)

      Usuń
  3. Fajna karteczka, taka typowa dla chłopaka. A ten garbusek...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna i pomysłowa :) A ta instrukcja obsługi - haha skąd ją wytrzasłaś ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gocha instrukcję mam, bo kiedyś mój tata jeździł maluszkiem :D fakt, że to było dawno, bo z jakieś 14 lat temu :P to i ona taka zżółknięta ^^

      Usuń

Serce rośnie z każdym dobrym słowem... Dziękuję! :*