Szata graficzna

wtorek, 29 maja 2012

No.70 Urodzinowa brama z prezentem

Witam :)
Dziś pokazuję kolejną karteczkę jaką w ostatnim czasie przygotowałam. Urodzinowa, w formie bramy. Próbowałam znaleźć jakieś oryginalne rozwiązanie by karteczkę zamknąć, i pomyślałam o takim 3D prezenciku oraz wstążce, która zawiązywana jest nad samym pudełeczkiem. I tak oto jest. Próbowałam dołożyć jeszcze jakieś dodatki, ale nic nie pasowało... więc jest taka może trochę uboga...
Mam nadzieję, że obdarowanej już jutro się spodoba, o ile Poczta Polska dostarczy na czas :)












Tą karteczkę, mimo jej skromności również zgłaszam na :

WYZWANIE KOLORYSTYCZNE NR 2


Pozdrawiam, Paulina :*


4 komentarze:

  1. fajna!!! i papierek sliczny;) widze, ze cekinki sie przydaly;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna i papier taki znajomy ;D Fajny ten napis w środku strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gocha zapomniałam wspomnieć, że papier jest właśnie dzięki Tobie :* bo u Ciebie drukowany ^^

      Usuń

Serce rośnie z każdym dobrym słowem... Dziękuję! :*