Szata graficzna

poniedziałek, 14 maja 2012

No.65 Urodzinowa sztaluga

Witam!
Maj w pełni a ja uczę się do egzaminów, robię różne prace, zadebiutowałam jako "dziennikarz" (artykuł o temacie sportowym) a także podróżuję :) Byłam spełnić swoje marzenie na meczu męskiej reprezentacji Polski w siatkówce. 11 maja chłopaki grali w łódzkiej Atlas Arenie w Łodzi. Bilety wygrałam na stronie Plusa na Facebooku. Miałam do spełnienia misję dla pewnej dziewczynki ale się nie udało, przez co jestem wściekła. Nie tak wyobrażałam sobie ten mecz, nawet nie wiecie ile było dziewczynek z gimnazjum i podstawówki piszczących na widok siatkarzy. Są to tak zwane hotki. Masakra... ja taka nie jestem, zupełnie nie. Stałam przy barierce okalającej boisko i uroniłam łzy. Wzruszyłam się totalnie, na nim, nie było mojego siatkarskiego mistrza czyli Sebastiana Świderskiego... ciężko mi było ale przeżyłam, i mecz chowam głęboko w serce czekając na inny, lepszy.

A dziś karteczka sztalugowa, zrobiona jeszcze przed meczem, dla siostry na jej dzisiejsze 21. urodziny,
jeszcze jej nie dostała, ale jak wróci z pracy to jej wręczę razem z prezentem :)











A tu karteczka z prezentem, czyli stojakiem na biżuterię (której moja siostra ma ogromne ilości^^) zakupionym w Pepco :)



Za kwiatuszki dziękuję Iwonce , za listki i papier bazę Gosi  a za napis Fiolce! Dzięki dziewczyny :*

Pozdrawiam, Paulina :*

3 komentarze:

  1. polecam sie na przyszlosc;)

    zapisuj sie na zabawe w "podaj dalej" a napewno nie bedziesz zawiedziona z dorbiazgu jaki przygotowalam;)

    co do kartki to powiem tak...tylko nie obraz sie....bo wiesz....ja to od razu wale prosto z mostu i moje uwagi w zadnym stopniu nie maja cie obrazic, tylko pokierowac...a wiec, ta kartka jest....ZAJEBISTA;) nic jej nie brakuje....ma swoj specyficzny styl, jest inna niz wsyztskie ale najwazniejsze ze jest oryginalna i bardzo kobieca;)

    mnie tam podoba sie i to bardzo;) prezent tez fajny, zwlaszcza, ze moglam go pomacac osobiscie;)

    buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie umiem się rozpisywać tak jak Fiolka:)Więc piszę tylko śliczna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehehe;) mam problem ze skracaniem swoich mysli:P moze zostane scrapujaca poetka;)

      Usuń

Serce rośnie z każdym dobrym słowem... Dziękuję! :*