Szata graficzna

poniedziałek, 9 grudnia 2013

No.98 Ślubna księga wrześniowa

Witajcie!
We wrześniu (!) zrobiłam księgę na ślub, jednak dopiero teraz ją publikuję ;) Obdarowanej parze się podobała i co najważniejsze trafiłam w gust kolorystyczny nie wiedząc nic wcześniej o upodobaniach pary młodej :))) Robiłam księgę po dość długiej przerwie od ostatniej, myślałam, że nie wyjdzie ale gładko poszło.
Wiem, że teraz jest czas świąt, robienia tych wszystkich świątecznych rzeczy i ja je robię ;) Mam około 20 zrobionych kartek, a mam ochotę na jeszcze, więc w najbliższej przyszłości je tutaj pokażę. Na dniach będę też robić mój pierwszy świąteczny stroik, muszę tylko pójść po odpowiednie dodatki. W końcu mogę odetchnąć. Studia skończyłam w czerwcu ale ostatnie prawie cztery tygodnie wypełnione były nauką związaną z moim zawodem. Wszystko wyszło super!
A teraz zdjęcia:















Na koniec muszę coś z siebie wyrzucić. Pewnie niektórzy uznają, że nie mam większych problemów... 30 listopada zginął tragicznie jeden z moich ulubionych aktorów, Paul Walker. Był nie tylko jedną z gwiazd serii "Szybcy i Wściekli", oglądałam go też w innych produkcjach. Oczywiście nie wszystkich. Od jakiegoś czasu zafascynowała mnie jego osoba, niestety nie dane mi było długo się nim cieszyć. Tragiczny wypadek, w którym zginął on i jego kolega sprawiły, że już nigdy żadnego filmu nie nakręci. A trzeba też pamiętać, że miał wielkie, dobre serce i pomagał tym, do których los się nie uśmiechnął. Przed tragicznym wypadkiem w ekstra sportowej furze, miałam otwartą jedną zakładkę z filmweb z jego filmografią, chciałam po 10 grudnia nadrobić te filmy których jeszcze z Paulem nie widziałam. Jak los jest przewrotny! Paul nie żyje, opłakują go fani an całym świecie, naprawdę. Płacze jego rodzina, jego ukochana i jego córka. Produkcja siódmej części Szybkich na razie została zawieszona. Czytając i oglądając amerykańskie newsy i zdjęcia z tego tragicznego wypadku kraje się serce, bo wypadek był koszmarny i ból był niesamowity. Minął już tydzień a mi się dalej nie chce w to wierzyć! Przecież takie cacka jak Porsche nie rozbijają się ot tak i nie stają w płomieniach! Mój mózg tego nie ogarnia. Jest to niepowetowana strata. Szybcy i Wściekli bez Paula to nie będzie to samo. R.I.P. Paul Walker...




Wytwórnia serii przygotowała filmik będący hołdem dla Paula. Znajdują się w nim sceny ze wszystkich części Szybkich. Szczerze? Oglądałam go dwa razy, za każdym razem nie dało rady się nie popłakać. To tylko film, ale Paul był prawdziwy, był dobrym człowiekiem. Te chole* był ! :(


Na dziś to tyle, zastanawiać się zaczęłam nad stworzeniem miejsca gdzie będę pisać inne posty niż te scrapowe. Poczekam, pomyślę.

Pozdrawiam,


1 komentarz:

Serce rośnie z każdym dobrym słowem... Dziękuję! :*