Szata graficzna

wtorek, 24 grudnia 2013

No.102 Świąteczny stroik, porcja pierwsza

Witajcie!
W ten wigilijny wieczór prezentuje stroiki świąteczne, które zrobiłam zainspirowana blogiem Kameralnej. Urzekł mnie ten pomysł i wykonałam coś na ten kształt. Z białą świecą powędrował do koleżanki a dwa stoją u mnie w pokoju. Mam jeszcze w planach zrobienie kilku dla rodziców i siostry :)












 Pomarańczki przed zasuszeniem do następnych stroików:

 Robiłam też ciasteczka:


A taki widok mam jak "odpalę" stroik ;)


 Na firance zawiesiłam również pomarańczki :)

Świętujcie radośnie! Pozdrawiam,

2 komentarze:

  1. Paulinka ależ jesteś inspiracją. W nowym roku, kiedy wpadnie rodzinka zaskoczę ich podobną dekoracją stołu ;-) Mam nadzieje, że święta minęły spokojnie i będziesz je miała długo w pamięci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Częstuj się pomysłem, który ja zaczerpnęłam od Kameralnej :) Dekoracja nie droga a efektowna i romantyczna jak sie świecę zapali :)

      Usuń

Serce rośnie z każdym dobrym słowem... Dziękuję! :*