Szata graficzna

poniedziałek, 23 grudnia 2013

No.101 Świąteczne kartki

Witajcie!
W tym roku miałam małą produkcję kartek świątecznych. Po prostu siadałam i robiłam, tak żeby uspokoić swoje zachcianki ;p Nigdy wcześniej nie powstało tyle kartek, dokładnie 21 sztuk, każda inna chociaż niektóre motywy się powtarzają. Część powędrowała w świat a część została ze mną. Taki scrapbooking to doskonałe zajęcie żeby zająć myśli i ręce, a miałam co zajmować. Do wykonania dwóch karteczek zainspirowała mnie Iwonka (ta z dużą różową wstążką) i AniaS (z trzema czerwonymi bombkami). Dziękuję dziewczyny :)))) Napisy pochodzą od Joli. Tyły kartek najczęściej zdobił element z przodu kartki np. gałązka, dzwonki, choineczka, wstążka, piórko, śnieżynki. Plus mój wydrukowany podpis.
A teraz zdjęcia. Robione niestety wieczorem i flesz bije momentami po oczach ;p























 Kartka rozwiązywana, kształt choinki. Zdecydowanie najmniej udana, z bliska widać wszelkie niedociągnięcia :P





 Jutro jeszcze jeden mały świąteczny post, raczej przedostatni w tym roku.

Wszystkim świętującym teraz i troszkę później życzę Wesołych, Spokojnych, Radosnych i Rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia! Cieszcie się chwilami z bliskimi, ładujcie akumulatory i brzuszki ;) Odpoczywajcie i dajcie się ponieść tym magicznym dniom! Wszystkiego co najlepsze!

Pozdrawiam,





1 komentarz:

  1. Życzę Ci zdrowych i radosnych
    Świąt Bożego Narodzenia
    Niech będzie to czas spędzony z tymi,
    których kochasz.
    Niech wszystko to co nieistotne
    przestanie mieć znaczenie,
    a to co w życiu naprawdę wartościowe
    na zawsze zawładnie Twoim sercem...

    OdpowiedzUsuń

Serce rośnie z każdym dobrym słowem... Dziękuję! :*