Szata graficzna

środa, 15 lutego 2012

No.51 Księga wspólnie zrobiona :)

Witam!
W końcu zebrałam się w sobie by coś tu dodać. Chciałam dziś zacząć robić mały album z płyt CD, ale moja nitownica jest stanowczo za słabym sprzętem by przebić się przez materiał, więc na razie daję sobie na wstrzymanie.
Jak byłam u Gosi to miałam okazje nauczyć się robić księgi. Naprawdę jest to cenne dla mnie doświadczenie! Zrobiłyśmy z Gosią księgę, takie maleństwo  wielkości kartki z zeszytu. Większość pracy wykonała Gosia, nie ma co ukrywać, mój wkład był maleńki, ale cały czas patrzyłam i chłonęłam wiedzę :)))

GOSIU JESZCZE RAZ SERDECZNIE CI DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKO CO DLA MNIE ZROBIŁAŚ :*:*


Na księdze został umieszczony mój ulubiony cytat, który zagościł w moim życiu dwa lata temu, podczas bardzo złego okresu w moim życiu i tak jest ze mną do dziś. Oto on:

"Zawsze trzeba działać.  Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, chociaż niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się. "
 Andrzej Sapkowski  

A teraz księga:




Zdobi mój pokój :)))

Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Nie ma za co :) Księga pięknie Ci wyszła jak na pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nam wyszła, bo to Ty Gosiu zrobiłaś więcej roboty :)))

      Usuń
  2. Piękna księga,podziwiam,sama jeszcze nigdy tego nie próbowałam,a cytat jest super,szczególnie,że z mojej ulubionej książki,czyli Wiedźmina,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chętnie nauczyłabym się robić takie cuda. Piękna jest:)))
    Pozdrawiam i dziękuję, że zaglądasz do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, coś nowego i ładnego!!!Brawo!
    Ja etap ksiąg mam już za sobą, jeśli powiem że zrobiłam ich około 50 to wcale nie przesadzę :)
    Mogę więc z czystym sumieniem powiedzieć- Szacun!

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulina! co ty gadasz!!! Ksiega jest super! nie wazne, czy z wieksza badz mniejsza pomoca Gosi, ale wazne, ze mialas swoj udzial w jej tworzeniu!!!
    Sukcesem jest osiagniecie zamierzonego celu;)

    Jak to u nas architektow sie mawia, sam architekt nie stworzy obiektu!!! potrzebny jest szereg specjalistow;) poprzez konstruktorow, budowlancow, instalatorow, planistykow przestrzennych, dekoratorow, elektrykow, hydraulikow, stolarzy, ogrodnikow....i tak moglabym wymieniac w neiskonczonosc!!!

    To wspolne dzielo, pod ktorym kazdy ma prawo sie podpisac;)

    Jak dla mnie to Wasze "dziecko" przeslicznie wyszlo;)

    Moze w najblizszym czasie zglosze sie do Ciebie na kurs;) Choc narazie skupiam sie na zabawie stempelkami;)
    Wszystkich wron i technik zdobniczych za ogon nie chwyce;)

    Poza tym za bardzo zafascynowana jestem tuszami aby od razu zmieniac styl, nad ktorym obecnie pracuje;) oczywiscie powistalo juz pierwsze moje tuszowe dziecko, ale zdjecia umieszcze dopiero jak dorwe aparat i go w koncu naladuje;) Poki co czekam nadal na kolejna dostawe tuszy i materialow, i od nast tyg ostro zabieram sie do pracy, bo musze rpzygotowac jeszcze prezenty do zabawy w PODAJ DALEJ;)

    A w pozniejszym terminie cos do CANDY o ktorym Ci wspominalam juz;)

    POzdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie potrafię robić takich ksiąg, więc tym bardziej podziwiam :))

    OdpowiedzUsuń

Serce rośnie z każdym dobrym słowem... Dziękuję! :*