Szata graficzna

czwartek, 12 września 2013

No.91 Słonik i brzuszek ;)

Witajcie!
Jakiś czas temu poczyniłam mały prezent dla Iwonki, niestety nie dane nam było się spotkać, żebym mogła osobiście wręczyć malutki pakunek, więc na ratunek przyszła poczta polska. Zrobiłam mojego pierwszego słonia w formacie A4. Do tego moja pierwsza karteczka z brzuszkiem, zainspirowała mnie karteczka z brzuszkiem, którą kiedyś zrobiła Gosia. Do całości dołączyłam jeszcze kalendarz malucha na pierwszy rok jego rozwoju, wszak maleństwo już jest na świecie co mogliśmy oglądać na zdjęciu Iwonki :)

Słonik:




Brzuszek:










To nie wszystko ode mnie, reszta niebawem :)

Pozdrawiam,



2 komentarze:

  1. w koncu! a juz myslalam, ze nie opublikujesz tych prac;)

    powiedz mi kochana, kiedy bedziesz w bialym? bo troche dawno Cie nie bylo u narzeczonego nr 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana jeszcze raz dziękuję Ci bardzo,bardzo za te cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń

Serce rośnie z każdym dobrym słowem... Dziękuję! :*