Szata graficzna

piątek, 23 grudnia 2011

No.42 Świąteczne prezenty, dla i od...

Kolejny wytwór moich rąk, w prezencie. Z racji tego, że krucho u mnie teraz z pieniążkami to zrobiłam to:




A teraz coś miłego, bo dziś dzień bardzo mnie zdenerwował....
Piękna karteczka od IWONKI.

Dziękuję Ci jeszcze raz :*:*:* 
O Tobie też nie zapomniałam, ale musisz troszkę poczekać :)
Wybaczcie z powodu jakości zdjęcia ale zepsuł mi się telefon którym robię zdjęcia i robiłam drugim, który jest dużo marniejszy...



A TERAZ W ZWIĄZKU ZE ZBLIŻAJĄCYMI SIĘ ŚWIĘTAMI, WSZYSTKIM ODWIEDZAJĄCYM ŻYCZĘ WESOŁYCH, RODZINNYCH, CIEPŁYCH I SZCZĘŚLIWYCH ŚWIĄTECZNYCH DNI!
:*

Pozdrawiam, Paulina.

2 komentarze:

  1. Śliczne prezenciki :))
    Życzę Ci Zdrowych, Spokojnych pełnych Ciepła i Miłości Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego jest święto Bożego Narodzenia?
    Dlaczego wpatrujemy się w gwiazdę na niebie?
    Dlaczego śpiewamy kolędy?

    Dlatego, żeby się uczyć miłości do Pana Jezusa.
    Dlatego, żeby podawać sobie ręce.
    Dlatego, żeby się uśmiechać do siebie.
    Dlatego, żeby sobie przebaczać.

    ks. Jan Twardowski

    Zdrowych, wesołych i pogodnych świąt życzy
    Janielka

    OdpowiedzUsuń

Serce rośnie z każdym dobrym słowem... Dziękuję! :*