Szata graficzna

czwartek, 1 grudnia 2011

No.39 Ehhh dawno mnie nie było...

Zaniedbałam ostatnio bloga, oj  bardzo i Was drogie odwiedzające. Ale obiecuję, że niedługo wszystko nadrobię. Mam całkiem sporo zamówień na różne kartki, świąteczne, noworoczne i na chrzest. Jestem w 1/3 skończonej robotki. A tu jeszcze na studiach zaczyna się etap kolokwiów... ale dam radę ^^ Tak jak Bob Budowniczy ^^

W między czasie oglądam też mecze naszych kochanych siatkarzy, nawet w nocy, o 3 ich oglądam, ale wiecie kocham to i ich ! Tutaj prezentuję zdjęcie z meczu z Egiptem, właśnie o 3 w nocy, mam nadzieję, że jutro chłopaki będą się tak samo cieszyć po meczu z Włochami :)
źródło: wp.pl

Dodatkowo zaczął się sezon skoków narciarskich, Adaś Małysz już nie skacze, ale jest Kamil Stoch i inni których bardzo lubię oglądać i im kibicować. Stoch po konkursie w Kuusamo, fińskim mieście, które jest bardzo malownicze :)
źródło: skijumping.pl

Na dziś to tyle, jak tylko skończę pierwsze zamówienie to z chęcią je tu zaprezentuję :)

Pozdrawiam, Paulina.

P.S. Nie dajcie się zimowemu przeziębieniu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serce rośnie z każdym dobrym słowem... Dziękuję! :*