Szata graficzna

niedziela, 16 października 2011

No.27 Rocznicowo w mroźny poranek.

Dziś, 16 października jest 23. rocznica ślubu moich rodziców (kupa lat, ja sama mam 22^^).
Ile trzeba siły, uczucia itp rzeczy by tyle razem wytrzymać...
Postanowiłam zrobić kartkę, taką prostą, zwyczajną. Strona reprezentatywna nie wskazuje, że jest to kartka na rocznicę, dopiero otwierając ją ukazuje życzenia z tej okazji.
Wyląduje na półce w naszym gościnnym pokoju :)





Prócz tego pochwalę się dzisiejszą pogodą... ewidentnie idzie zima ^^ Pierwszy przymrozek za nami, obudziłam się rano, podeszłam do okna i moim oczom ukazał się świat przykryty srebrem. Piękny widok! Zaspana poleciałam po telefon żeby zrobić zdjęcia i uwiecznić to piękno. To widok z okna kuchni :)

Potem ubrałam się i jak zwykle w weekend poszłam na podwórko do swoich obowiązków (moi rodzice maja gospodarstwo z krówkami, które dają mleko, i trzeba je karmić co tez uczyniłam^^). Po wszystkim pobiegłam po telefon by zrobić jeszcze kilka zdjęć tak cudownego poranka. O dziwo wszystko było oszronione prócz drzewa, które prezentuje piękne barwy :)  Kwiat w doniczce normalnie jest taki szarawy al przymrozek jeszcze bardziej to pogłębił :)




Pozdrawiam gorąco, Paulina.

7 komentarzy:

  1. Piękna karteczka :)
    U nas też mroźno i wszystko oszronione było. Niestety nie mogłam wyjść z aparatem -> choroba zmusiła mnie do siedzenia w domu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, taka skromniutka. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny :)
    Życzę dużo ciepełka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna, skromna kartka, ale właśnie taka wystarczy :)) Ty mieszkasz w Białymstoku..... Powiedz mi, gdzie Ty w białymstoku takie widoki masz !!!! Jak przepięknie jest u Ciebie !!!! Kocham taką naturę. Sama mieszkam "pod" miastem :)) I zawsze miałam wiele wspólnego z przyrodą, zwierzętami. Ajjj ;)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę podziwiam twój talent :) a co do mroźnego poranka oj to bym dla mnie koszmar bo o 7 musiałam zbierać się na uczelnie i nawet to przejście z domu do garażu tych kilku metrów do samochodu a potem z parkingu na uczelnie sprawiło ze już zatęskniłam za latem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Zimo :) te zdjęcia są z mojego rodzinnego domu, 50km od Białegostoku, dokładnie z takiej małej wsi co zowie się Pieńki, nie wiem czy wiesz gdzie to :)

    Melody bardzo dziękuję Ci za odwiedzinki, miło, że pamiętasz o mnie. Ja o Twoich blogach nie zapomnę, cudne opowiadania piszesz, ale to już pisałam :) Wiesz są też plusy tej mroźnej pogody, ale najpierw trzeba się do niej przyzwyczaić ;)

    Serdecznie dziękuję Wam za komentarze, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ŁADNA KARTECZKA:)MI TEŻ SIĘ PODOBA:)

    OdpowiedzUsuń

Serce rośnie z każdym dobrym słowem... Dziękuję! :*