Szata graficzna

poniedziałek, 31 października 2011

No.32 Prezenty wymianki halloweenowej!

Nadszedł dzisiejszy dzień, więc mogę się pochwalić tym co dostałam i co zrobiłam z racji wymianki u Iwonki.
Brałam w czymś taki udział pierwszy raz, wiem, że moje zdolności są jeszcze marne w porównaniu z innymi biorącymi udział, ale mam nadzieję, że obdarowana Kasia nie będzie zbyt zawiedziona...

Więc najpierw prezentuję to co dostałam od Gabrysi :)
Strasznie mnie te cudeńka ucieszyły, pomarańczowy i fioletowy to jedne z moich ulubionych kolorów :D
Dracula skradł me serce! A i miasto z którego przyszła paczuszka (znane ze znakomitego klubu siatkarskiego, w którym gra kochany Ignaczak^^) bardzo mnie ucieszyło :D bo ja zwracam uwagę na takie szczegóły ;)
Więc oto prezenty:



GABRYSIU JESZCZE RAZ SERDECZNIE CI DZIĘKUJĘ! Jak będę w Twoim mieście, a kiedyś będę na pewno, dam znać to polatamy na miotle ^^


A teraz przedstawiam to co zrobiłam dla Katarzyny. Nie jest to tak porywające jak to co dostałam od Gabrysi, ale jest :P Pudełeczko z tyłu również miało kotka. Kartka jest z wnęką.


 Kartka i słodkości:


Przydasie:


Dziękuje Iwonie za możliwość wzięcia udziału w tej zabawie!
Pozdrawiam, Paulina.

10 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci za miłą opinię.Ty też dostałaś i zrobiłaś piękne prezenty!?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty te wyslane i te otrzymane. Dziekuje za udzial w wymiance. Pozdrawiam. Ivona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prezenty zrobiłaś. Kartka mnie urzekła! Miotły już czekają. Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny prezent otrzymałaś, ale sama także cudny przygotowałaś; bardzo mi się podoba podobizna Gabrysi i Twoje pudełeczko z kotami - super!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczności i fajnie ,że wymianka udana:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wymianka cudna rzecz, cieszę się, że brałam w niej udział, mimo,że do swoich zdolności to ja mam dużo do zarzucenia ;)

    ale dziękuję za dobre słowa, pozdrawiam Was dziewczęta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudności dostałaś! no to mamy razem ramki na wystawę :D Twoje prace też super, kartka okropnie mi się podoba! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Hihi, ale słodkości^^
    Kartki piękne, Twoje jak i otrzymane.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne prezenty, zarówno otrzymane jak i wysłane :)

    OdpowiedzUsuń

Serce rośnie z każdym dobrym słowem... Dziękuję! :*