Szata graficzna

wtorek, 20 września 2011

No.17 Mamy medala!

Post ten powinien się pojawić już w niedzielę wieczorem. Ale wydarzenia tego dnia nie dały mi spokojnie napisać. Musiałam cały temat ogarnąć, przeczytać wszystkie materiały, obejrzeć zdjęcia, wygadać się ^^
O co chodzi? A o to, że moja ukochana drużyna siatkarzy zdobyła medal! Medal Mistrzostw Europy, które były rozgrywane w Czechach i Austrii. Brąz ale cieszy jak złoto! Wywalczony w ciężkich meczach, w mało sprzyjającej atmosferze w kadrze którą w dużej mierze narobiły media (no bo nie ma wielkich dawnych gwiazd to niby jak młodzi chłopcy mają sobie poradzić?!). Jednak oni udowodnili, że radzą sobie świetnie! Utarli nosa wszystkim niedowiarkom. Wiara, ciężka praca i włożone w przygotowania i mecze serce zaowocowały tym pięknym brązowym krążkiem.
Dopiero dziś ochłonęłam i mogę to napisać, bo to jest dla mnie ważne :)
A tu zdjęcie (źródło: internet) naszych wspaniałych zawodników:
Jedno słowo: DZIĘKUJĘ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serce rośnie z każdym dobrym słowem... Dziękuję! :*