Szata graficzna

piątek, 16 września 2011

No.15 A.G.

Długo dziś myślałam o Nim. O Nim którego nawet nie poznałam, nie było okazji niestety... O Nim, wspaniałym zawodniku, człowieku. To wszystko wiadomo tylko z tego jak grał, co sam mówił, co mówili o nim inni. I ja im wierzę...
Dziś mija 6 rocznica śmierci Arka Gołasia, siatkarza o stratosferycznym zasięgu... To jak grał to są lekkie przebłyski w mej pamięci... a dzień 16 września 2005 roku nadal w niej tkwi. Tak bardzo padało...niebo płakało. Tak sądzę. Czas mija szybko, może za szybko? Ale ważne by pamięć pozostała.

Kiedyś powiedział:
"Nigdy nie pozwól, aby ktoś zniszczył twoje marzenia!"
Piękne i prawdziwe słowa.



Jestem kibicem siatkówki i chciałam zamieścić tu ten post, bo jak już wcześniej pisałam, w blogu znajdzie się nie tylko scrap...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serce rośnie z każdym dobrym słowem... Dziękuję! :*