Szata graficzna

poniedziałek, 21 października 2013

No.94 Ślubna w różu i zieleni

Witajcie!
Znowu nazbierało mi się do pokazania kilka prac, wszystko systematycznie tu umieszczę. Na pierwszy ogień kartka o nietypowym kształcie, na który to miałam chrapkę od kiedy Gosia przysłała mi kartkę w tejże formie :) Zrobiłam taką na ślub. Kartkę włożyłam do koperty oklejonej papierem ze ślubnym motywem. Kartkę wycięłam z arkusza A3, chciałam żeby była duża, a tym samym trudniej mi było znaleźć coś w co bym mogła ją włożyć, więc postawiłam na taką kopertę, pudełka słabo mi wychodzą... Kwiatuszki zrobiłam sama z jakiegoś kursu znalezionego w internecie (oczywiście teraz bym go nie znalazła, muszę coś ze sobą zrobić...). Do dziurkowania użyłam dziurkacza brzegowego z Biedronki :D



















Stale się uczę i doskonale, tylko jakoś powoli mi to wychodzi...
Pozdrawiam gorąco!


1 komentarz:

  1. Piękna kartka, i bardzo ciekawie zagospodarowałaś wszystkie jej "ścianki" :)

    OdpowiedzUsuń

Serce rośnie z każdym dobrym słowem... Dziękuję! :*