Szata graficzna

środa, 3 lipca 2013

No86. Słoiczek w narodowych barwach

Witajcie :)
Po powrocie do rękodzieła stworzyłam coś, na co czekałam praktycznie od pół roku. Teraz mogę powiedzieć, że śledzę profil Ewy Chodakowskiej na FB, i pomysł stworzenia słoiczka jest właśnie stamtąd. Słoiczek dobrych życzeń (zdarzeń). Powstał w kilka chwil z rzeczy które miałam pod ręką. Stratowałam bez żadnej koncepcji, przy tworzeniu ciągle coś przekładałam, dokładałam i tak wyszedł mi słoiczek w narodowych barwach z malutką winietką, którą będę sobie mogła wymieniać co roku (bo jest tylko lekko przywiązana). Przed ostatni raz prezentuje swoje prace sfotografowane aparatem z telefonu. Od kilku dni jestem posiadaczką normalnego aparatu! Samsung NX1100. Zobaczymy jak będą się prezentowały dzięki niemu moje twory. A tak wygląda słoiczek:












Zdążyłam już kilka karteczek wrzucić do środka ;)
Pozdrawiam! :*


3 komentarze:

  1. Ha! świetny! I pomyśl przedni :)
    Czekam na foty z nowego cudeńka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się Twoje prace, dlatego chciałabym Cię zaprosić na www.qrkoko.pl, gdzie z okazji przeprowadzki na nową stronę organizuję konkurs z nagrodami rzeczowymi. Zachęcam do udziału :)

    OdpowiedzUsuń

Serce rośnie z każdym dobrym słowem... Dziękuję! :*