Szata graficzna

środa, 22 sierpnia 2012

No.81 Wymianka kuchenna

Witam!
Z lekkim opóźnieniem spowodowanym wyjazdem do jednego z najlepszych, ukochanych przeze mnie miejsc Polski czyli Jeleniej Góry (dokładniej to Barcinka i Chromca, dwóch małych miejscowości nieopodal Jeleniej Góry). Post trzeba było zmieścić tydzień temu ale nie mogłam. Swój prezent wymiankowy dostałam dzień przed wyjazdem, tak samo jak moja para wymiankowa, czyli Iwonka . Iwonka stanowczo przesadziła w ilości rzeczy które dla mnie przygotowała, aż było mi głupio, chyba muszę Iwonkę wziąć na dywanik ^^ Jestem niesamowicie zadowolona z otrzymanych rzeczy, i służą mi od pierwszego dnia.
Ja Iwonce przygotowałam coś skromnego, może to i nie jest szał, ale mam nadzieję, że się przyda.
Wymainkę zorganizowała Bożenka za co serdecznie dziękuję, zabawa była przednia! :)

To co ja przygotowałam dla Iwony:
* coś letniego dżemor z wiśni

 * patyczaki do doniczek z ziołami


* notes na zakupy


* etykietki


*przydasie

A tu wszystko razem, ściśnięte w kupkę :P

A teraz to co ja dostałam od Iwonki:
* notesik, zakładka i przepiśnik w cudnych kolorach niebieskich które uwielbiam <3

* słoiczek decu, był z zawartością cukierków ale została zjedzona zanim zdążyłam zrobić zdjęcia ;)

* ogrom przydasi 0.o naprawdę jest ich mnóstwo!

* słodkości i coś letniego czyli maseczka z malin i pomadka wiśniowa :)

Iwonko! Bardzo Ci dziękuję jeszcze raz za te prezenty! :* :* :*

A jeszcze wracając do mojej przygody a raczej wyjazdu na Dolny Śląsk, kupiłam mojemu towarzyszowi życia kubeczek z widokiem miasta oraz pocztówkę z miastem, którą oprawiłam w ramkę, dodałam kilka rzeczy do ozdoby i od razu się lepiej prezentuje. Sobie też coś takiego zrobię, bo zakupiłam drugą pocztówkę.


A Jelenia Góra wita nas tak:

I tu płyną gorące pozdrowienia z całego mojego serca dla Agniesi, pani Julii, Iwonki, Matiego, Damiana, pani Bożenki, pana Waldka, pani Krysi, pana Krzysia i pani Helenki! To z nimi miałam przyjemność spędzić te kilka dni. :*

Pozdrawiam, Paulina :*


1 komentarz:

  1. Śliczne prezenty,przydatne dla każdej pani domu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Serce rośnie z każdym dobrym słowem... Dziękuję! :*