Szata graficzna

piątek, 6 stycznia 2012

No.47 Why Not Fly i prezenty :)

Witam :)

Dziś nie będzie scrapowo, a raczej kredkowo ^^
Otóż biorę udział w konkursie na maskotkę firmy Why Not Fly ---> STRONA FIRMY
Dowiedziałam się o nim ze strony internetowej klubu siatkarskiego Asseco Resovii Rzeszów, której też nieśmiało kibicuję :)
Wiem, że moje rysunki genialne nie są... dlaczego? A dlatego, że talent miałam, ale jakieś 13 lat temu. Potem stopniowo coraz mniej rysowałam i zwyczajnie zanikł... ubolewam nad tym, ale co poradzić... co jakiś czas coś tam mi się udaje narysować, ale to nie jest już to co kiedyś.
Na konkurs zgłosiłam 3 prace: Pegaza, Puchacza i Miśka Pandę. Każda z maskotek ma wspólną nazwę: Resiak. Na cześć Rzeszowa.
Dziś zakończył się etap zgłaszania prac. Wyniki 18 stycznia. Jestem tego bardzo ciekawa :P na szansę nie liczę, ale fajnie było wziąć w tym udział. Pewien osobnik (jeśli to czytasz to wiesz, że mowa tu o Tobie ^^) sprowadził mnie na ziemię mówiąc, że konkurs jest z góry ustawiony... Wredoto jedna Ty! A ja jestem optymistka i o!



A teraz coś na dokładkę :)
Dostałam prezencik od Agniesi :*:*:* jeszcze przed Nowym Rokiem ale ze mnie skleroza i nie dodałam wcześniej zdjęcia ;) była jeszcze czekolada ale zjadłam zanim zdążyłam zrobić zdjęcie :P

A na poprawę humorku kupiłam sobie buty na niebotycznym 8 cm obcasie ^^ dobrze, że pod paluszkami mają trochę koturenki to wcale nie czuje się tej wysokości :P


To na dziś tyle, ale Was zanudziłam :P

Pozdrawiam , Paulina :)

P.S. Ale się cieszę, że Gregor Schlierenzauer nie wygrał wszystkich konkursów w Turnieju Czterech Skoczni :P a poza tym jaki tam, w Bischofshofen w Austrii padał śnieg... zazdroszczę !

14 komentarzy:

  1. Druga maskotka najlepsza! konik^^
    A buty bomba!!! kojarzy mi się z Córkami MD :P a szczególnie ze Stevie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie malujesz:)Butki fajne:)A karteczkę na pewno dostaniesz na urodzinki:)Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rysunki! Takie zabawne, ekstra. ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. widze że fanka sportu jak zawsze ,buty extra a ten kolorek ummm napewno nie będziesz wyglądać szaro i ponuro więc pierś do przodu i w miasto:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do sportu, to ja kocham żużel, za to buty .... bajka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda,że nie można tam głosować[specjalnie zajrzałam],bo Pegaz mnie zauroczył i chętnie bym za ni, kliknęła,a buty bajka,sama czekam aż mi się noga wygoi i będę mogła sobie fundnąć jakieś fajne

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również brałam udział w tym konkursie. Niestety nie wygrałam. Wygrała jakaś Janina. Nie wiadomo co to za maskotka, ponoć dopiero się pokaże na meczu 18 lutego. Ona sama wręczy nagrodę. Dlaczego tak myślisz, że konkurs jest ustawiony? Przecież maskotka miała pasować do Wilka Soviaka, a z Twoich prac to tylko Sowa pasuje, bo jest to leśny ptak, tak jak leśnym zwierzęciem jest wilk.

    Ja żałuje, że nie wymyśliłam czerwonego kapturka, bo idealnie pasuje do Wilka :D

    Ciekawe jaka praca wygrała? Ciekawe czy ktoś wymyślił taki projekt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Anonimowy to nie ja myślałam, że konkurs jest ustawiony tylko mój kolega, pesymista :P

      Ja tam nawet na wygraną nie liczyłam,talentu to mi brakuje:P ale fajnie było brać w czymś takim udział. Sowa leśna fakt, ale Pegaz to skojarzenie z niebem, lotem, w końcu firma sprzedaje bilety lotnicze :) A Panda bo kojarzyła się z daleką podróżą. Nic tam :P
      Śledziłam wyniki, gratuluję wygranym i czekam na 18 luty żeby się dowiedzieć co to jest :D
      He he może jest to właśnie Czerwony Kapturek :P

      A Ty co przygotowałaś? ;>
      Był jakoś na przełomie września i października konkurs w AZSie Tytanie Częstochowa na maskotkę klubu, brałam udział ale jakoś przeszło bez rozwiązania konkursu albo ja nic o tym nie wiem :P

      Usuń
  8. Twoje rysunki są świetne. Myślę, że na pewno spodobały się jury. Nie wiadomo w końcu ile prac zostało przygotowanych i jakie :)

    Ja przygotowałam włóczykija, bo tylko on mi przyszedł na myśl. Też bardziej kojarzy się z podróżami niż z klubem Resovii. Dopiero po fakcie przyszedł mi pomysł na czerwonego kapturka. :P hehe.

    Dostałaś już gadżety? Bo ja jeszcze nie? Chyba do nich dziś napiszę i zapytam się kiedy wyślą...

    Jak coś to dam znać.

    Pozdrowienia i rysuj dalej. Bo talent masz przeogromny!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie tam talent :P
      Mi Czerwony Kapturek dopiero zaświtał w głowie jak napisałaś komentarz :P
      Jeszcze nic nie dostałam, może będą wysyłać w okolicach lutego, 18...

      Właśnie! Napisz do mnie na gg albo maila, bo tak Anonimowo jest hmmm źle :P porozmawiałybyśmy sobie ciutkę i pokazałabyś rysunek :)

      Usuń
  9. oj, tam oj tam:P talent jest;) nie badz skromna;) hehehe;) jesli cos potrafimy robic, lub to co robimy sprawia nam przyjemnosc to trzeba to pokazywac innym;) kreski nie musza byc idealnei proste, czy kolory swietnie dobrane;) wazne jest to jak sie przy tym bawimy;)

    idealow nie ma, a gusta sa podzielone;) jednym moze sie podobac to a innym cos zupelnie innego;) nie da sie wsyztskich pogodzic i zadowolic;)


    a co do butow to ja ma wyzsze:P 13cm!!!!!

    oczywiscie czekaja grzecznie w szafie na sezon letni badz jakas imprezke;) z racji ze sa to bardziej buty wieczorowo-letnie to z ubolewaniem w sercu skrzetnie schowalam je do szafy;)

    chyba kiedys Ci pokazywalam te buty;) mega cieniutka spzileczka sprawia wrazenie jeszcze wyzszych;) ale sama szpilka ma 13cm!!! pod paluszkami jest ok 3cm koturenki, prawie niewidocznej...

    najwazneijsze, ze sa bardzo wygodne i moglam w nim prowadzic samochod w drodze do wawy na wesele i pozniej bawic sie w nich caly dzien, wieczor i noc;)



    a tak w ogole to w koncu nadrabiam zaleglosci ze swoim blogiem i zameiszczam starocie sprzed 5 lat;) czyli moje pierwsze kartki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiolka poddaję Ci się bezapelacyjnie :D
      Ja bym w takich 13cm nie uszła, tfu nie ustała :D pokazywałaś mi je :D są mega!
      Nadrabiaj nadrabiaj :D

      Usuń
  10. HeHe Biorąc pod uwagę to, że mam takie same- tylko szare to butki super :D:D hehe Pozdrawiam :p Sąsiadka i koleżanka ze starej klasy xD hehe wydało się- podglądam Cie :d

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha się w końcu wydało Natalciu :D :*

    OdpowiedzUsuń

Serce rośnie z każdym dobrym słowem... Dziękuję! :*