Szata graficzna

niedziela, 28 sierpnia 2011

No.9 Nowe wyzwanie

Już za tydzień idę na wesele do (w zawiłych relacjach rodzinnych) wujka ^^ (który jest tylko 8 lat starszy ode mnie). Bardzo go lubię więc pomyślałam, że zrobię coś od siebie, konkretnie kartkę z życzeniami... Cóż pomysł to jedno ale wykonanie drugie... Nie chciałam żeby kartka była kiczowata, chcę żeby była elegancka... i tu z pomocą przyszła koleżanka, Ania (dla wtajemniczonych Fiolka ^^) która zaprezentowała materiały i pomysły. Jestem w szoku jak wiele siedzi w jej głowie, i za co z całego serce jej dziękuje :*
Podarowała mi kilka materiałów: papier wizytówkowy, wstążki, siateczkę, sizal, dekoracyjne kwiatuszki,  serduszka i drucik oraz pożyczyła komplet nożyczek wzorkowych :)
Już dziś zabieram się do pracy, efekty przedstawię wkrótce.
Fiolja dziękuję Ci bardzo :* :* :*

3 komentarze:

  1. Kartka już gotowa, prawie gotowa bo brakuje jeszcze życzeń.... muszę je wydrukować. W tygodniu na pewno karteczka zostanie zaprezentowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma za co:) polecam sie na przyszlosc;) mimo to z niecierpliwieniem czekam na efekt Twojej pracy:)

    Fiolka

    OdpowiedzUsuń

Serce rośnie z każdym dobrym słowem... Dziękuję! :*