Szata graficzna

środa, 18 grudnia 2013

No.100 Setny post na urodzinki Ciasteczka!

Witam!
A dziś setny post z moimi wytworami :)

Chociaż wszędzie nastroje czysto świąteczne ja jeszcze siedzę w zaległych pracach, dziś to już chyba ostatnia ;) 17.10.2013 roku 24-te urodziny obchodziła Ania, koleżanka ze studiów, współtowarzyszka studenckiej doli i niedoli. Przygotowałam jej kartkę urodzinową trochę "zbereźną" oraz etui na telefon. Kiedyś kiedyś, jak zaczynałam przygodę z kartkowaniem to widziałam tego typu kartkę. Gdzie? A zabijcie mnie, nie wiem ;/ Tylko siedziała mi w głowie. Więc stworzyłam. Oczywiście na kartkach nie widać zupełnej nagości a jedynie śliczne sześciopaki, jednak postanowiłam je zamazać co by nie gorszyć (?). Ania przyjechała do mnie jakieś dwa dni przed urodzinami, podczas spaceru wspominała, że nie ma etui na telefon ;P ale się cieszyłam! A Ania też się cieszyła jak już dostała prezent. Etui z cienkiego filcu z motywem Szrekowskiego Ciastka czyli pseudonimu Ani :))))


 Koperta:

 Przód:

 Tył:

 Środek:


Stojąc:



A już jutro kończę moje 21 kartek świątecznych i robię im zdjęcia. Część z nich opuści mój dom, a część ze mną zostanie ;)

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serce rośnie z każdym dobrym słowem... Dziękuję! :*